Når du sender din faktura
Betingelser
Vi modtager udelukkende elektroniske fakturaer, som du bedes sende via vores EAN-nummer 5797203052404. Husk at påføre fakturaen vores 6-cifrede sagsnr.
Har du ikke mulighed for at sende via EAN, kan du undtagelsesvist sende den som pdf til gls-as@e-scan.dk. Bemærk dog, at dette kræver en særskilt, skriftlig aftale med projektleder/bogholderi.
Hver mail må kun indeholde én faktura, men du må gerne samle flere pdf’er i mailen.
Ved sager, hvor der er et skriftligt aftalegrundlag på ekstraydelser/arbejder ud over det accepterede tilbud, skal disse faktureres separat.
Alle fakturaer skal indeholde: 6-cifret sagsnr., udførelsesadresse, navn på medarbejder hos Gorm Larsen og Søn A/S, der har rekvireret arbejdet, samt skadesnummer ved forsikringsskade.
Hvis ovennævnte ikke fremgår af fakturaen, vil den blive afvist.
Følgende datoer er gældende
Alle fakturaer skal sendes via gls-as@e-scan.dk senest d. 25. i måneden.
Modtager vi fakturaer efter d. 25., vil de først blive betalt fra den efterfølgende måned.
Fakturaer fra underentreprenører skal sendes senest 5 dage efter, at arbejderne er afsluttet og godkendt uden mangler af vores kunde.
Alle leverandører og underentreprenører er oprettet med betalingsbetingelserne 'løbende måned + 30 dage'.
Vi accepterer ikke andre betalingsbetingelser, med mindre der forudgående er lavet en særskilt, skriftlig aftale om at afvige fra vores generelle betalingsbetingelser med projektleder/bogholderi.
Kontakt os for et uforpligtende tilbud på 36 41 72 10